Gemeente Olen

Aangifte adreswijziging kan nu ook digitaal

27 december ’18 (do)
Kom je in Olen wonen of verhuis je naar een ander adres in onze gemeente? Binnen de acht werkdagen na je verhuis moet je de adreswijziging doorgeven aan Burgerzaken van je (nieuwe) gemeente. Je kan als (toekomstige) Olenaar nu ook elke adreswijziging digitaal doorgeven via onze website.

Je hebt dus de keuze: ofwel doe je de aangifte persoonlijk bij Burgerzaken van je nieuwe woonplaats (in dit geval Olen) ofwel via het e-loket. Als de adreswijziging voor je hele gezin geldt, volstaat het dat een van de meerderjarige leden van je gezin de aangifte doet.

Na je aangifte controleert de wijkagent of je echt op het aangegeven adres woont. Bij een positieve controle word je op je nieuwe adres ingeschreven. Burgerzaken nodigt je per brief uit om langs te komen om het adres op je identiteitskaart te laten aanpassen. Breng ook de identiteitskaarten, kids-ID’s en pincodes mee van alle leden van het gezin die mee verhuisd zijn.

Nieuwsoverzicht

Deel deze pagina

Openingsuren & contact

Burgerzaken

adres
tel.
014 27 95 10
e-mail
burgerzaken@olen.be
Open vandaag: 9.00 - 12.00 uur
Overzicht medewerkers
LCP