Je bent welkom om mee spelletjes te komen spelen. Breng eventueel je eigen lievelingsspel mee.
- elke vierde donderdag vanaf 19.30 uur in de cafetaria van Komie Geire, Herentalseweg 1
- gratis
- inschrijven is niet nodig, kom vrijblijvend langs
- organisatie van Komie Geire en Olen Tegen Kanker.
Opgelet: Op donderdag 25 juni zal de kaart- en spelnamiddag helaas niet doorgaan omwille van de voorspelde hitte. Onze volgende spelletjesavonden vinden plaats op donderdag 25 juni en donderdag 27 augustus.